Gminne zdobycze

ministat liczniki.org

Miłosław

Niedziela, 22 lutego 2015 | dodano:24.02.2015Kategoria 'Koga 2, powyżej 100 km, Wycieczka
Km:163.53Czas:07:38km/h:21.42Pr. maks.:37.15Rower:Koga 2

Dojazd na umówione w Miłosławiu spotkanie. Jednak próba załatwienia kilku spraw na raz owocuje godzinnym spóźnieniem. Wstyd mi. Jeszcze zahaczenie o Słupcę muszę odpuścić.

Już z Miłosławia pojechaliśmy posiedzieć i pogadać do Środy. W miejscu spotkania standardy były powyżej sakwiarskich,
w Środzie zaś, standardów prawie nie ma, trochę się pokręciliśmy ale żadnej gastronomi nie znaleźliśmy. Dopiero po zasięgnięciu języka trafiliśmy do piwnicznej restauracji. Brzuchy napełniliśmy (pycha rosół), pogadaliśmy i rozjechaliśmy się w swoje strony.

Warunki na trasie nijakie: wiatr boczny, lecz nie przeszkadzał, deszcz padał, lecz nie moczył, a i temperatura była ni to zimowa ni wiosenna. Takie byle co. Oczy cieszyła spora ilość ptaków wracających z wakacji. Razem ze zmierzchem przyszła mgła tworząc ze światłem ciekawe kompozycje.

Niewiele brakowało a zgubiłbym klucz imbusowy. Zatrzymałem się by dokręcić śrubę mocowania do lampki, wyjąłem narzędzia, położyłem pod nogami w trawie, a po użyciu schowałem do podsiodłówki. Już miałem odjechać, ale coś mnie tknęło, przeczesałem trawę i znalazłem klucz. Nauczka na przyszłość.

Chciałem załatwić jeszcze jedną rzecz, ale okazało się, że za późno - Castorama zamknięta.

Trasa była dłuższa niż się spodziewałem, dlatego wróciłem wygłodniały, ale to dobrze, obiad lepiej smakował.

Konin - Golina - Pyzdry - Cieśle Małe - Miłosław - Winna Góra - Środa Wlkp. - Winna Góra - Miłosław - Pyzdry - Trąbczyn - Rzgów - Konin