Gminne zdobycze

ministat liczniki.org

Metro foto najt rajd

Sobota, 28 lutego 2015 | dodano:01.03.2015Kategoria 'Koga 2, do 100 km, Wycieczka
Km:44.28Czas:02:19km/h:19.11Pr. maks.:28.95Rower:Koga 2

Najpierw do Marysi i Wojtka pożyczyć klucz do HT (ciekawe czy będzie 'pompa' do wykręcenia suportu). Z ich strony herbata, z mojej długie ględzenie, na tyle długie, że wyszedłem po 21. Mile spędzony początek wieczoru, ale teraz trzeba pomyśleć gdziebytu. Kręcę się po Golinie, myślę, przygotowuję się, a po konsultacji z mapą pada na Zagórów, czyli 40km w jedną stronę.

Jednak po ledwie kilku km zatrzymuję się, Księżyc świeci, gwiazd chmury nie przysłaniają, statyw wręcz sam się rozkłada. I stoję robiąc fotę za fotą. W międzyczasie z ciemności wyłania się trzech chłopaków na rowerach, dosłownie się wyłaniają, bo jadą bez oświetlenia, jedynie w kamizelkach. Zatrzymuje się też samochód z trójką raczej młodszych gości i pytają się czy z opartym o bandę rowerem wszystko w porządku. Bardzo to miłe, jednak z tą naszą młodzieżą nie jest tak źle.

Po kliknięciu w miniaturę można zobaczyć zdjęcie w pełnej rozdzielczości.

Gdy już wytrzaskałem się z pomysłów na kadry, niby ruszyłem, ale kawałek dalej za zakrętem, znów stoję przy rozstawionym statywie. Gdy kończę okazuje się, że dochodzi 24., a przejechałem ze 3 km. Dodatkowo jest trochę poniżej 0*, odpuszczam więc Zagórów, bo , jestem dość lekko ubrany. Główną do Konina wracać się nie chce, jadę więc naokoło przez Kazimierz.

Oko Saurona

I tak od wioski do wioski, w przewie między zdjęciami o 2. doturlałem się do domu. Zgadza się, to jazda stanowiła przerwę między kolejnymi sesjami, bo te 40km zajęło mi ponad 4h. Efekty były tego warte.

Metro w tytule stąd, że w czasie nocnych wycieczek słucham audiobooka Matro 2034.

Kościół św. Marcina Biskupa z romańskimi elementami.

Konin - Golina - prawie Myślibórz - Golina - Kozarzew - Kazimierz Biskupi - Konin