Gminne zdobycze

Kujawy - dzień pierwszy

Poniedziałek, 25 maja 2009 | dodano:01.07.2009Kategoria Wycieczka
Km:70.04Czas:03:32km/h:19.82Pr. maks.:36.72Rower:

Pakowanie, odebranie roweru z serwisu (ach jak pięknie chodzi, a jak słono kosztowało...), montaż low - ridera, obiad i start! o 16. :D Żeby było śmieszniej, już po 5 min. wróciłem do domu po kluczyk od zapięcia. Początkowo jazda z pełnym bagażem (25 kg!) była ciężka, przy niskich prędkościach były problemy z równowagą. Z miasta chciałem wydostać się jak najszybciej, byleby nie zwracać na siebie uwagi. Kawałek z miastem podczepiłem się pod jakiegoś gościa, tak dobrze się za nim jechało że na skrzyżowaniu źle skręciłem, przez co musiałem zawracać.

Ok. 20.30 za Pyzdrami zacząłem się rozglądać za miejscem na nocleg, na początku nie było to takie łatwe, bo jak to w Wielkopolsce - naokoło mnóstwo pól! W przeciągu pół godziny znalazłem las w którym rozbiłem namiot. W noc coś mi przy nim szeleściło, lecz chwila nasłuchiwania wyjaśniła że to jakiś wścibski zwierzak, najprawdopodobniej lis.

Kim "Zone Kill" nas nie zastraszy! Obama - San nas obroni!