Gminne zdobycze

Kujawy - dzień trzeci

Środa, 27 maja 2009 | dodano:01.07.2009Kategoria Wycieczka
Km:144.00Czas:06:39km/h:21.65Pr. maks.:44.07Rower:

Przed pójściem spać umówiłem się z Jackiem że gdybym już chciał ruszać, a on by spać, mam go budzić. Lecz mój ranny ptaszek się najprawdopodobniej wykrwawił i ostatecznie to on mnie obudził o 9. :P Zjedliśmy śniadanie, założyłem jeszcze lemondkę i pożegnałem się z całą ekipą. Wyjechałem o 11., lecz nim się wydostałem z Poznania było grubo po 12. (trzeba było wcześniej spojrzeć na plan miasta!) Ok. 14 zatrzymuje się w Murowanej Goślinie by wyregulować lemondkę i zamontować mapnik, na razie tylko z kartonu po herbacie :D

W Wągrowcu byłem po 17., już straciłem nadzieje na ponowne spotkanie Ani i Robba w Bydgoszczy, ale 2 godz. później byłem w już w Kcyni - morale wzrosło! Jednak nie! za Szubinem mijam znak "BYDGOSZCZ 30", nie zdążę, jest już po 20! Szkoda...
HA! Jednak nieudolny system znakowania dróg mnie niepotrzebnie wystraszył - ZDĄŻYŁEM! Na ostatnie oklaski dla Roberta. Za to z następnej części nie przeoczyłem ani minutki! :D organizator slajdowiska - Łukasz (basmen), załatwił mi nocleg u swojego kolegi (zapomniałem jak ma na imię... :? ) cobym nie musiał spać w pod bydgoskich lasach :)

na dwóch wspaniałych wieczorów mam tylko 4 zdjęcia i wszystkie tylko z Bydgoszczy... :x

W tym miejscu kończy się pierwszy etap mojej wycieczki. Serdecznie dziękuje Robertowi, Ani, Natalii, Agnieszce, Jackowi, Łukaszowi i jego koledze za przemile spędzony czas podczas tych dwóch wieczorów, oraz za udzielony nocleg.