Gminne zdobycze

ministat liczniki.org

Dzień IV - Koniec imprezy!

Niedziela, 29 stycznia 2012 | dodano:05.02.2012Kategoria 'Koga, do 100 km, Wypad
Km:84.93Czas:06:40km/h:12.74Pr. maks.:42.58Rower:Koga

Wstajemy dość wcześnie, na szczęście się nie pochorowałem wiec mogliśmy ruszyć w trasę skoro świt. Michał - Podjazdy ze swoim GPSem znowu chciał wyprowadzić nas w jakieś 'niewiadomoco', ale zawieja zasypała szlak i pohamowała jego sadystyczne zapędy... tymczasowo ;-)
Spokojnie, asfalcikiem dotarliśmy do Ogrodzieńca, potem Ryczowa, Złożeńca i Bydlina. Jak wjechałem na górkę i zobaczyłem przez co brnie ekipa to aż zakurwowałem (poza tym że lubię marudzić, to nie byłem gotowy na takie odcinki bo ustaliliśmy że wstajemy wcześnie i bez lipy jedziemy do Krakowa żeby zdążyć na pociąg) :P
Kolejne atrakcje to Kaliś, małopowierzchniowe pustkowie śnieżne (świetna przeprawka!) i cudny Ojcowski Park Narodowy i spotkanie z arcyuprzejmymi krakowskimi kierowcami :P

Robota wre jak na robotniczym plakacie

Po co mi nożka?

KOOONIEC (nie chce mi się wchodzić w szczegóły :-P)

Total odo: 1 428 km
Total time: 76:35 h

Ja sobie obiecałem, że jak Michał znowu będzie planował trasę to ja nie jadę... będę obok :P
vagabond
- 20:53 niedziela, 12 lutego 2012 | linkuj
No i przeczytałem. Dobrze, że się uparliście na termin, w którym mi nie pasowało. Takie chynchy to nie dla mnie :P Anonimowy tchórz Miki - 19:42 niedziela, 12 lutego 2012 | linkuj
Dzięki za zmianę koloru, teraz dam radę przeczytać :) Anonimowy tchórz aard - 19:31 niedziela, 12 lutego 2012 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kuibe