Gminne zdobycze

To już 5 lat!

Sobota, 10 marca 2012 | dodano:10.03.2012Kategoria 'Koga, do 100 km, Wycieczka
Km:47.90Czas:02:08km/h:22.45Pr. maks.:35.16Rower:Koga

Wszystko zaczęło się w wakacje 2006 roku, gdy z kuzynem wybrałem się na wycieczkę do Lichenia. Postanowiłem wtedy że na następny sezon kupię sobie nowy rower.
10 marca 2007 roku stałem się właścicielem Arkusa Trek Lite i od tego zaczęła się moja Przygoda z rowerem.

Konin - Kramsk - Święciec - Helenów - Licheń - Wygoda - Niedźwiady - Licheń - Anielew - Rudzica - Konin

Total odo: 2 104 km
Total time: 108:14 h

Wszystkiego najlepszego! :)
aard
- 21:15 niedziela, 11 marca 2012 | linkuj
No proszę, niby niewinna wycieczka, a doprowadziła do totalnej cyklozy;]

PS. Mieszkańcy Konina docenią rowery jak nam zamkną Briański. Korki zwłaszcza w godzinach szczytu bedą niewyobrażalne. Do tego ma dość budowa ronda na 5 osiedlu. Toż to będzie konkretny zator w Koninie. A tak wsiadasz na rower mijasz korek z boku :) Uwielbiam to uczucie.
timo1990
- 17:36 sobota, 10 marca 2012 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa esukc