Gminne zdobycze

ministat liczniki.org

Żywiołowo dz. II - Mroczne Widmo

Czwartek, 15 marca 2012 | dodano:24.03.2012Kategoria 'Koga, powyżej 200 km, Wypad
Km:241.87Czas:12:18km/h:19.66Pr. maks.:41.44Rower:Koga

Start z Łodzi trochę po 7.
Już na drodze do Piotrkowa pojawia się problem - schodzi mi powietrze z tylnej opony, ale zostaje go na tyle, że mogę przejechać kilkanaście km do serwisu, gdzie kupiłem dętkę (poprzednia była już zbyt wiele razy łatana). Okazało się też, że opona dogorywa, w niej też jest dziurka i muszę ją załatać.
Od tego momentu nie opuszcza mnie mroczne widmo kolejnych gum, klapy wyjazdu i końca wszechświata.

Spora część trasy przebiegła mi po zakazanej DK1. Planowałem tylko krótkie odcinki, ale jakoś tak wyszło ;-) Dopiero na zjeździe zwrócił mi uwagę kierowca taksówki:
- Co robisz na tej drodze?
- Jadę. Muszę się dostać do Olkusza - odpowiedziałem.
- Nie powinno Cię tu być.
- Już tą drogą jadę spod Piotrkowa. Jest pobocze.
- Kierowcy o tobie mówią. Jesteś ponoć jesteś niebezpieczny.
Przez chwilę poczułem się jak Waxmund XD Poza tym dobrze zrobiłem, bo na równoległej krajówce bez zakazu grasowało Zielone Tico urywające sakwy.

Potem nerwy skołatane pękniętą gumą, ukoiła sielanka na Jurze. Taka chwila wytchnienia przed kolejnymi problemami - dziura w przedniej oponie. No w mordę! Przez 15 kkm ani razu nie nawaliła. Widać czekała na odpowiedni moment. I znów nie było to zwykłe przebicie, a rozcięcie. Ale resztek ciśnienia starczyło na kilkadziesiąt km i załatałem dętkę dopiero na noclegu i wbrew obawom było to Ostatnie Łatanie.
Potem to już tylko, marznięcie w mgłach, ostatnie gminy tego dnia i wleczenie się po górkach ze zmęczenia, bo ostatni posiłek jadłem kilka h wcześniej.