Gminne zdobycze

ministat liczniki.org

Grupa Poznańska się rozpada (dz. V)

Niedziela, 20 maja 2012 | dodano:12.06.2012Kategoria 'Koga, powyżej 100 km, Wypad
Km:175.58Czas:08:17km/h:21.20Pr. maks.:64.47Rower:Koga

Wstałem dość wcześnie, ok. 7.30, ale ruszyłem po 11. Postanowiłem się nie śpieszyć i posiedzieć na 'herbatce u Maciągów'.
Do Polanicy jechałem w towarzystwie Borafu (który zaraz po wyjeździe z miejsca Zlotu miał problem - spadł mu łańcuch i to w tak niefortunnie że blokowały go śrubki najmniejszej tarczy, którą ostatecznie trzeba było zdjąć.

Jakby ktoś chciał bić rekord prędkości po polecam krajówkę z Kłodzka do Barda - dobra nawierzchnia, a proste bardzo długie, dzięki czemu przy użych prędkościach nie jedzie się z duszą na ramieniu.

Z racji późnego startu, do Wrocławia, w gościnę do Gagarina i Ewci dojechałem ok. 23.
Na koniec dnia jeszcze się wyrżnąłem na schodach :D

Dzień VI

ognisko - Marianówka - Bystrzyca Kł. - Polanica - Kłodzko - Bardo - Olbrachcice - Piława Górna - Bielawa - Pieszyce - Dzierżoniów - Sieniawka - Oleszna - Przemiłów - Świątniki - Ręków - Solna - Gniechowice - Wrocław