Gminne zdobycze

ministat liczniki.org

Przedwiosenne gminobranie dz. I - P., a potem... ooo to się działo!

Sobota, 2 marca 2013 | dodano:15.03.2013Kategoria 'Koga, powyżej 100 km, Wypad
Km:132.60Czas:07:56km/h:16.71Pr. maks.:30.63Rower:Koga

Zanim wyruszyłem o 15., przez kilka godzin mogłem się jedynie gapić przez okno i liczyć, ze pojawiające się na niebie chmury nie zasnują całego nieba. Nie odważyły się ;-) Za to wiatr był bardziej bezczelny. Dął z zachodu, jakby miał umowę na akord (czytaj: mocno). Ja zmierzałem na południe, wiec z planu dotarcia za Oleśnicę szybko rezygnuje. "Oby do granicy dolnośląskiego' postanowiłem.

Po raz kolejny ciepłej gościny udzielił mi dworzec w Ostrowie Wlkp., potem z postojami było nietęgo, jedynie żeby wpakować bułę w zęby i ruszyć w dalszą drogę.

Już w niedzielę osiągam cel, zjeżdżam do pierwszego lasku i co jest dla mnie zaskoczeniem rozkładam namiot na śniegu.

Dzień II
Dla niecierpliwych link do podsumowania, tam też znajduje się link do galerii Klik