Gminne zdobycze

ministat liczniki.org

Maj, 2012

Grupa Poznańska się rozpada (dz. V)

Niedziela, 20 maja 2012 | dodano:12.06.2012Kategoria 'Koga, powyżej 100 km, Wypad
Km:175.58Czas:08:17km/h:21.20Pr. maks.:64.47Rower:Koga

Wstałem dość wcześnie, ok. 7.30, ale ruszyłem po 11. Postanowiłem się nie śpieszyć i posiedzieć na 'herbatce u Maciągów'.
Do Polanicy jechałem w towarzystwie Borafu (który zaraz po wyjeździe z miejsca Zlotu miał problem - spadł mu łańcuch i to w tak niefortunnie że blokowały go śrubki najmniejszej tarczy, którą ostatecznie trzeba było zdjąć.

Jakby ktoś chciał bić rekord prędkości po polecam krajówkę z Kłodzka do Barda - dobra nawierzchnia, a proste bardzo długie, dzięki czemu przy użych prędkościach nie jedzie się z duszą na ramieniu.

Z racji późnego startu, do Wrocławia, w gościnę do Gagarina i Ewci dojechałem ok. 23.
Na koniec dnia jeszcze się wyrżnąłem na schodach :D

Dzień VI

ognisko - Marianówka - Bystrzyca Kł. - Polanica - Kłodzko - Bardo - Olbrachcice - Piława Górna - Bielawa - Pieszyce - Dzierżoniów - Sieniawka - Oleszna - Przemiłów - Świątniki - Ręków - Solna - Gniechowice - Wrocław

Total odo: 5 420 km
Total time: 270:39 h

Grupa poznańska się alinuje (dz. IV)

Sobota, 19 maja 2012 | dodano:12.06.2012Kategoria 'Koga, do 100 km, Wypad
Km:65.50Czas:04:25km/h:14.83Pr. maks.:51.08Rower:Koga

Zaczęło się od dojazdu w ok. 70 os. do Międzygórza. Do Międzylesia dojechaliśmy w już mniejszych grupkach. Tam niektórym nie chciało się czekać aż reszta (która jeszcze nie dojechała) się naje, wiec w 11 os. (większość z Gr. Poznańskiej) postanowiliśmy wrócić... tyle że naokoło.
Trochę się powspinaliśmy, dzięki czemu mieliśmy wspaniały widok na dolinę i sąsiednie pasmo, z którego wcześniej zjechaliśmy i na które znów będziemy musieli się wspiąć. Jednak wcześniej musieliśmy się przedrzeć przez koniczynę.
Warto było jechać, bo w końcu zjadłem loda! XD

BTW nawet przy ognisku jakoś nie szła nam integracja i siedzieliśmy na uboczu, przy świeczkach... ;-)

Dzień V

Międzygórze - Jaworek - Goworów - Międzylesie - Różanka - Długopole - Wilkanów - ognisko :D

Total odo: 5 245 km
Total time: 262:22 h

Grupa Poznańska dojeżdża na Zlot! (dz. III)

Piątek, 18 maja 2012 | dodano:12.06.2012Kategoria 'Koga, do 100 km, Wypad
Km:97.20Czas:05:41km/h:17.10Pr. maks.:50.14Rower:Koga

Ruszyłem troszkę wcześniej niż grupa, ponieważ początek trasy mam pokręty - jadę naokoło do Romanowa (gmina!). Gdy uzbrajałem rower zagadnął mnie facet. Standardowe "skąd-dokąd", powiedział mi też jak dojechać do celu, co kilka min. później okazało się zbawienne, bo nigdzie nie było znaku na Romanów (dolnośląskie FUCK YEAH!). Na rozgrzewkę podjazd, a potem zjazd pośród pięknego bukowego lasu. Po drodze zgubił się asfalt (dolnośląskie FUCK YEAH!) ;-)

W Ziębicach dogoniłem grupę (pomógł mi w tym ogromny ciągnik napędzany prawdopodobnie przez biesy piekielne), po króciutkim postoju ruszyłem po kolejną gminę. I znowu nikt nie chciał ze mną jechać buhuhuh. Nawet taki mocarny Zdobywa jak Wax (dołączył gdzieś po drodze) nie dał się namówić. Pewnie już zdążyli mu nagadać że spałem w kiblu... BABSKIM! XD

W drodze do Stolca poczułem że coś mnie kuje w pierś. Drapie się, ale kuje ponownie. Myślałem, że może jest przebicie na kablu od słuchawek, ale gdy zatrzymałem się i zajrzałem pod koszulkę wyłonił się winowajca - mała pszczółka giez. Na pamiątkę spotkania zostawiła mi trzy drobne ślady.

Warto było odbić, bo miałem piękny widok na góry. Aż zapiałem z zachwytu! Dosłownie! :D

Część grupy dogoniłem w Złotym Stoku, reszta jeszcze nie dojechała, wiec razem na nich czekaliśmy. Czekaliśmy. I czekaliśmy... Dojechali. Okazało się że Pajak miał jakiś problem z rowerem. Dołączyło też kolejnych kilka osób.

Przełęcz Jaworową pokonałem, lekko sapiąc, w towarzystwie Wiewiórki i Remigiusza. Potem Lądyn. Doładowałem się (tak mi się wydawało) dwoma 'wiadereczkami' od Danona, ale na Puchaczówce dość szybko okazało się że, to za mało. Z pomocą przyszedł banan i krówka od Cinka.

Po wspinaczce został do przejechania ostatni odcinek, za to najgorszy - zła nawierzchnia, sporo odnóg, a na końcu singiel. Dobrze że, w tym roku jechałem z grupą, sam miałbym nie lada problem z trafieniem na miejsce.

A potem... trzeba było być z nami :D

Dzień IV

Biały Kościół - Romanów - Ziębice - Stolec - Kamieniec Ząbkowicki - Złoty Stok - Stronie Śląskie - Sienna - ognisko :D

Total time: 5 179 km
Total time: 257:56 h

Grupa Poznańska w drodze na Zlot! (dz. II)

Czwartek, 17 maja 2012 | dodano:01.06.2012Kategoria 'Koga, powyżej 100 km, Wypad
Km:124.69Czas:05:57km/h:20.96Pr. maks.:38.29Rower:Koga

Plan przewidywał ruszenie w trasę o 0900 h. Wyjechaliśmy, będąc (teoretycznie) od 20-30 min. w drodze ;) Zaczęło się od 8km w terenie - mieliśmy kaprys objechać większość okolicznych stawów ;-)

Potem to jechalim, jechalim, żarlim, jechalim, a wiater sprawiał żeśma bystro jechalim.

Przed Oławą Olo łapie niby-kapcia - wystarczyło dopompować i mógł jechać dalej. Dętkę wymienił dopiero na noclegu.

W Strzelinie dołączyli do nas Bitels i Oskar, a później, gdy siedzieliśmy przy ognisku Przemek i Remigiusz.

Dzień zakończyliśmy w Białym Kościele, ale nie na plebanii, a w ośrodku nad jeziorem, w miejscowości o takiej nazwie. Jako że, po zachodzie zrobiło się bardzo chłodno i namioty okryły się szronem, postanowiłem nie sprawdzać jak się wyśpię i czy nie wymarznę w takich warunkach (mam nędzny śpiwór), więc ewakuowałem się do toalety... BABSKIEJ! I chociaż dziwnie na mnie patrzono, a na następny dzień nikt nie chciał ze mną jechać po gminy, warto było - porządnie się wyspałem, było cieplutko i nawet nie śmierdziało ;-)

Dzień III

Czatkowice - Krośnice - Goszcz - Twardogóra - Dobroszye - Oleśnica - Ligota Wielka - Jelcz-Laskowie - Oława - Strzelin - Biały Kościół

Total odo: 5 082 km
Total time: 252:16 h

Grupa Poznańska rusza na Zlot! (dz. I)

Środa, 16 maja 2012 | dodano:30.05.2012Kategoria 'Koga, powyżej 200 km, Wypad
Km:249.00Czas:11:22km/h:21.91Pr. maks.:43.79Rower:Koga

Start przed 4. Ruszam do punktu zbornego - Dworca Głównego w Poznaniu. Na miejsce docieram przed czasem.
Ruszamy w 9 osób - Olo, Magda, Tomzoo, Cinek, Pająk (na niskopodłogowej poziomce), Jurek, MartwaWiewiórka z Jackiem, oraz moja skromna osoba.

Klątwa Ola, która skutecznie uniemożliwiła mi zdobywanie gmin na majówce, tym razem mi nawet nie zrzuciła łańcucha. Za to z przytupem zdzieliła innych - 15 km za Poznaniem okazało się, że w wyniku zużycia, na ściance tylnej obręczy MartwejAnce pojawiło się wybrzuszenie. Wytrzymało do Śremu, gdzie je wymieniliśmy. Dało radę do końca wyjazdu i jeszcze dłużej.

Wieczorem natrafiliśmy na genialne miejsce na nocleg - wiaty koła myśliwskiego.

Dzień II

Konin - Września - Poznań - Mosina - Brodnia - Śrem - Gostyń - Pępowo - Kobylin - Zduny - Góry - Ruda Milicka - Czatkowice

Total odo: 4 957 km

Po mieście

Poniedziałek, 14 maja 2012 | dodano:14.05.2012Kategoria 'Koga, Użytkowo
Km:13.41Czas:00:45km/h:17.88Pr. maks.:32.50Rower:Koga

Wieczorem pojechałem jeszcze za miasto by przebiec się i zrobić test Coopera. Wynik ~2,7km

Total odo: 4 700 km
Total time: 234:33 h

Z braćmi

Sobota, 12 maja 2012 | dodano:13.05.2012Kategoria 'Koga, do 100 km, Wycieczka
Km:29.68Czas:02:12km/h:13.49Pr. maks.:33.93Rower:Koga

Krótka (przynajmniej dla mnie) wycieczka z braćmi do Lichenia.
Dla najmłodszego brata - Szymona (11 l.) była to pierwsza tak długa przejażdżka na rowerze i choć nie obyło się bez marudzenia (to u nas rodzinne XD ), to dał sobie nieźle radę.

coraz bliżej celu...

badanie jakości licheńskich plastików

Bunkrów nie ma, ale i tak jest...

Konin - Rudzica - Anielew - Grąblin - Licheń - powrót

Krótki zryw

Piątek, 11 maja 2012 | dodano:12.05.2012Kategoria 'Koga, do 100 km, Wycieczka
Km:14.22Czas:00:35km/h:24.38Pr. maks.:40.71Rower:Koga

Koga odebrana z serwisu! Już dawno ten rower nie był w tak dobrym stanie ;)